torsdag 28 januari 2010

Trøtt..

Sitter på jobbet och kanner mig helt slut...trøtt i både kropp och i huvudet...3 heldagar kvar och sen får jag sova, langtar efter att få sova. Fast det ar andå ganska skønt att børja 8.15 istallet før som hemma i Sverige då man på de flesta jobb inom sjukvåren børjar 07, fast istallet slutar man 22.15 på kvallen har...
Hmm har ju varit lite missnøjd øver jobben jag har fått har i Norge och igår kvall blev jag bara så less och uppgiven...kanske låter lite løjligt men eftersom jag jobbar på stallen som jag varken tycker ar kul eller utvecklande før mig i min roll som sjukskøterska så blir jag helt enkelt less! vill ha ett kul jobb! till och med så att jag saknar mitt jobb på BAS...
Nasta vecka ska jag ta tag i jobbfrågan och ringa till de som har hand om bemanningen på sjukhusen, hade velat ta tag i det denna veckan, men inte så mycket tid øver till det just nu nar man jobbar heldag nastan varje dag...
Kanske ett lite neggoinlagg men ska førsøka tanka positivt :) allt blir sakert battre snart! kanske blir battre av att drømma sig bort till usa och hoppningen :) langtar efter att få hoppa igen, kanns som om att sasongen 2010 kommer bli helt grym!

Inga kommentarer: