onsdag 10 mars 2010

Oj det var ett tag sen sist...

Ja som sagt var så var det några veckor sedan jag skrev sist. Vad har hänt sedan dess då? jo en massa jobb, jobb och jobb. Tyvärr inte på så många kul ställen som jag hade hoppats på men det har ändå varit helt oki. Jobbade några veckor på ett sjukhem, de tyckte om mig så mycket där så att de ville att jag skulle söka en ledigt tjänst, väldigt smickrande men inte riktigt min grej känner jag. Skulle bli alldeles för rastlös...
Annars så har jag hunnit med några resor till Bottrop till vindtunnel, har blivit lite av ett beroende tyvärr.. :) Och så var jag hemma en snabbis till stockholm för att småfixa lite grejer med min kamera och kamerahjälm. Har köpt helt nya grejer och så måste man montera på ett kamerafäste för kameraboxen. Lite småpill, särskilt då några av grejerna inte passade med varandra...men ska skicka de till en kille i Västerås som ska göra ett extra hål i min kameraplatta. Så det blir nog bra till slut!

Ser fram emot att få vara ledig och få hoppa igen, bara 2 veckor kvar nu! Tjohoo!

Inga kommentarer: